torsdag 24. januar 2008

HEY!

Noen ganger må jeg gjøre noe nytt. Dette er en blogg. Jeg liker å blogge. Selv om jeg aldri har gjort det før. Noen ganger kommer det til å bli kjedelig å blogge. Men andre ganger kanskje det kan bli morsomt! Noen ganger liker jeg ikke å blogge.

Læreren min har fått hele klassen til å lage en bloggside og profil. Vi skal blogge en gang hver uke, jeg lurer på hvordan hun kan vurdere oss i dette, fordi vi skal få karakter. Men det er jo hennes problem! Det virker kanskje som jeg har en enkel tankegang, og det har jeg for så vidt.

I dag før vi skulle blogge, så hadde vi en nynorsk prøve. Første delen var grammatikk og den andre delen var at vi skulle oversette en tekst. Jeg synes det gikk ganske bra med mine ferdigheter på prøven, og jeg tror at alt det jeg svarte på var riktig. Men det tror jeg jo nesten på hver prøve, men så ender jeg alltid opp med å få karakteren 4. Det er litt kjedelig i grunn, og få den karakteren ofte. Det er det at, den er ikke dårlig... men heller ikke bra. Bare helt midt i mellom. Derfor hver gang jeg får den karakteren får jeg ingen reaksjon inni meg, og det er nesten kjedelig. Jeg blir ikke fornøyd eller misfornøyd, eller så blir jeg litt av begge deler. Men det er jo ikke noe gjøre med det.

Nå har jeg skrevet nok for denne gang! Dere kommer til å få lese fler av mine innlegg om noen ganger så skjer det ting;)

-Maria

6 kommentarer:

ŘÌ$H sa...

Håper ikke du får 4 på den! Din er også veldig dyp.
Hilsen,
Rish.

'*^^Leo^^*' sa...

wow, jeg er den første som kommer med en kommentar...

Håper det er lov å spørre om ting.:?

Hva er vitsen med å skrive ned alle de tingene? Det passer mest for gamle menneskene som begynner å glemme ting... så jeg kjønner ikke helt sammenhenget med skolen!

Men uansett, bra jobba, stå på!<3

P.S. jeg blir ikke første mannen som legger ut en kommentar fordi jeg måtte registrere meg =/

og dere som vil kommentere noe her... REGISTRER DERE!! ellers går det ikke... :)

Peace out

'*^^Leo^^*' sa...

og forresten... siden du ikke føller noen ting når du får en 4, så kan du prøve å få en 3 en gang, for morro skuld bare :) og se om du reagerer på det?

!!!Varsel!!!

Anbefalles ikke å gjøre det om man ligger mellom 3 og 4

Ingunn sa...

Først: Hvem er Leo?
Jeg syns du har fått en knallstart på bloggingen, Maria. Fin blogg :)Jeg skjønner hva du mener med det å få 4. Kanskje du kan bli motivert til knallhard innsats så noen firere blir til 5?

Ellisiv sa...

hehe ja, hvem er leo? så good du er på å blogge da mariia. jeg gleder meg til lørdag allerede ! KOS ELLISIV

Maria Christoffersen sa...

Leo er en venn. Og du trenger ikke å gi meg all verdens råd kjære deg:P Jeg har en lærer! Takk for kommentarer btw:) Jeg håper også jeg får noen femmere snart!!